Bij Topfietshelmen bestel je eenvoudig en veilig de juiste ABUS fietshelm. Of je nu zoekt naar een helm voor in de stad, voor je kind of eentje met verlichting: ons bestelproces is snel, duidelijk en betrouwbaar. Binnen een paar stappen heb jij jouw nieuwe helm besteld én snel in huis.

Makkelijk en snel bestellen bij Topfietshelmen

Kies je nieuwe fietshelm

Bij Topfietshelmen vind je een zorgvuldig geselecteerd assortiment fietshelmen van het topmerk ABUS. Of je nu op zoek bent naar een helm voor dagelijks gebruik in de stad, een veilige helm voor je kind, of gewoon een comfortabele en stijlvolle helm om mee te fietsen — we hebben voor ieder wat wils.

Weet je nog niet goed welke helm het beste bij jou of je kind past? Geen zorgen! In deze blog zetten we de best geteste ABUS fietshelmen voor je op een rij. Zo maak je altijd een veilige én slimme keuze.

Bepaal je maat

Een fietshelm geeft de beste bescherming als hij goed past en juist gedragen wordt. De juiste maat kiezen is dus erg belangrijk. Raadpleeg onze maattabel om in een paar simpele stappen de juiste maat van jouw nieuwe fietshelm te vinden. Zo voorkom je dat je een verkeerde maat besteld.

Kortingscode toevoegen?

Heb je een kortingscode ontvangen? Dan kun je die eenvoudig toepassen tijdens het bestelproces. Op de winkelwagen pagina zie je een knop met de titel Kortingscode toevoegen'. Als je hier op klikt, verschijnt er een veld waar je de code kan invullen. Typ of plak de code in dit veld en klik op ‘Toevoegen’. De korting wordt direct verrekend in het totaalbedrag van je bestelling.

Heb je een geldige kortingscode, maar lukt het niet om deze toe te passen? Neem dan gerust contact op met ons. We helpen je graag verder.

Vul je gegevens in

Bij Topfietshelmen kun je snel en eenvoudig bestellen. Je kunt ervoor kiezen om als gast af te rekenen — zonder account — of om in te loggen als je al eerder bij ons besteld hebt. Beide opties zijn mogelijk en veilig.

Tijdens het bestelproces vragen we je om de gegevens die nodig zijn om jouw bestelling goed te verwerken en te bezorgen. Alles wordt overzichtelijk weergegeven, zodat je stap voor stap door het proces wordt geleid.

Kies je betaalmethode

Bij Topfietshelmen betaal je eenvoudig en veilig via de methode die het beste bij jou past. Of je nu direct wilt afrekenen met iDEAL of Bancontact of liever achteraf betaalt via Klarna — het is allebei mogelijk. Op deze pagina vind je meer uitleg over onze betaalmethodes.

Bevestig en betaal

Je bent er bijna! Controleer in deze stap je bestelling nog één keer goed. Klopt de maat? Heb je de juiste helm gekozen? En staat je adres goed ingevuld? Mooi, dan kun je je bestelling bevestigen.

Na het bevestigen word je doorgestuurd naar de betaalomgeving van de door jou gekozen betaalmethode, zoals iDEAL of Klarna. Je betaling verloopt via een beveiligde verbinding, zodat je met een gerust hart kunt afrekenen.

Zodra de betaling is gelukt, ontvang je van ons direct een bevestiging per e-mail. Daarna gaan wij aan de slag om je bestelling zo snel mogelijk te versturen.

Je bestelling is onderweg

Heb je je bestelling op een werkdag vóór 15:00 uur geplaatst? Dan zorgen wij dat jouw fietshelm dezelfde dag nog wordt verzonden!  Zodra wij je bestelling hebben verwerkt en verpakt, ontvang je van ons een verzendbevestiging per e-mail. Hierin vind je ook een track & trace-code waarmee je jouw bestelling eenvoudig kunt volgen.

Vragen?

Heb je vragen over het bestelproces? Neem gerust contact met ons op. We helpen je graag verder.

Heb je een vraag?

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling binnen is?

Op voorraad
Bestel je op een werkdag voor 15:00 uur, dan wordt je bestelling de volgende werkdag al bezorgd.

Niet op voorraad
Dan geldt een levertijd van 1 tot 4 werkdagen. We houden je uiteraard op de hoogte van de status van je bestelling.

Ontvang ik een Track & Trace-code?

Ja, zodra je bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je automatisch een Track & Trace-code per e-mail van GLS. Zo kun je precies volgen waar je pakket is en wanneer het wordt geleverd.

Met welke pakketdienst verzenden jullie?

Wij verzenden je nieuwe helm(en) met GLS.

Moet ik verzendkosten betalen?

Nee, bij ons betaal je geen verzendkosten – ongeacht het orderbedrag. Zo weet je precies waar je aan toe bent.

Mijn fietshelm kwam beschadigd of kapot binnen, wat moet ik nu doen?

Als de helm beschadigd of defect is aangekomen, neem dan binnen 24 uur contact met ons op via klantenservice@topfietshelmen.nl.

Lees op deze pagina hoe de afhandeling verder gaat.

Kan ik mijn helm ruilen of retourneren?

Dat kan zeker. Je hebt bij ons 14 dagen bedenktijd om je bestelling zonder opgaaf van reden te annuleren. Je kunt de helm daarna binnen nog eens 14 dagen retourneren. Meld je retour binnen 14 dagen na ontvangst via e-mail klantenservice@topfietshelmen.nl.

Lees op deze pagina hoe de afhandeling van je retour verder verloopt.

Hoe lang heb ik garantie op mijn fietshelm?

Op alle fietshelmen en accessoires geldt 2 jaar fabrieksgarantie. Daarnaast heb je 14 dagen bedenktijd en mag je je helm binnen 14 dagen retour sturen. Op deze pagina lees je alles over de garantie op onze ABUS fietshelmen.

Waar kan ik terecht met vragen, opmerkingen of een klacht?

Je kunt altijd contact met ons opnemen. Dat kan telefonisch of het contactformulier. We staan klaar om je te helpen!

Kan ik achteraf betalen?

Ja dat kan als je kiest om te betalen met Klarna. Lees op deze pagina meer over deze betaaloptie.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Bij het afrekenen van je fietshelm kun je kiezen uit  iDEAL, Bancontact en Klarna. Lees op deze pagina meer over deze betaalopties.

Bezig met laden... Bezig met laden...
Er ging iets mis bij het toevoegen van het product.
Herlaad de pagina en probeer het opnieuw.
Deze website maakt voor een optimale werking gebruik van cookies. OK Toestaan Weigeren Lees voor meer informatie onze privacyverklaring privacy Cookie instellingen Dit veld is niet ingevuld De ingevulde tekst is te kort De ingevulde tekst is te lang