Heb je een vraag over een van onze ABUS fietshelmen of over je bestelling? We staan voor je klaar. Of het nu gaat om beschikbaarheid, levertijd, maatinformatie of iets anders. We helpen je graag verder.

Ook als je een klacht of opmerking hebt, horen we die graag. We doen ons best om elk bericht snel en zorgvuldig op te pakken.


Snel antwoord nodig?
Bel ons direct. We staan klaar om je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.


Liever mailen?
Laat hier je bericht achter. We reageren zo snel mogenlijk!

Niet alle velden zijn juist ingevuld.
Controleer je gegevens en probeer het opnieuw.
Het formulier kan niet verzonden worden, probeer het later opnieuw.
Het formulier is verzonden, wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
Contact opnemen
Dit veld is niet juist ingevuld
Dit veld is niet juist ingevuld
Dit veld is niet juist ingevuld
Dit veld is niet juist ingevuld
Dit veld is niet juist ingevuld
Dit veld is niet juist ingevuld
Het formulier kan niet verzonden worden, probeer het later opnieuw.

Heb je deze vraag?

Hieronder vind je alvast paar veelgestelde vragen van onze klanten. We hebben de antwoorden zo duidelijk mogelijk voor je op een rij gezet.


Hoe kan ik een helm bestellen?

Bij TopFietshelmen bestel je eenvoudig en veilig de juiste ABUS fietshelm. Op deze pagina lees je alles over het bestelproces.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling binnen is?

Op voorraad
Bestel je op een werkdag voor 15:00 uur, dan wordt je bestelling de volgende werkdag al bezorgd.

Niet op voorraad
Dan geldt een levertijd van 1 tot 4 werkdagen. We houden je uiteraard op de hoogte van de status van je bestelling.

Ontvang ik een Track & Trace-code?

Ja, zodra je bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je automatisch een Track & Trace-code per e-mail van GLS. Zo kun je precies volgen waar je pakket is en wanneer het wordt geleverd.

Met welke pakketdienst verzenden jullie?

Wij verzenden je nieuwe helm(en) met GLS.

Moet ik verzendkosten betalen?

Nee, bij ons betaal je geen verzendkosten – ongeacht het orderbedrag. Zo weet je precies waar je aan toe bent.

Kan ik mijn helm ruilen of retourneren?

Dat kan zeker. Je hebt bij ons 14 dagen bedenktijd om je bestelling zonder opgaaf van reden te annuleren. Je kunt de helm daarna binnen nog eens 14 dagen retourneren. Meld je retour binnen 14 dagen na ontvangst via e-mail klantenservice@topfietshelmen.nl.

Lees op deze pagina hoe de afhandeling van je retour verder verloopt.

Hoe lang heb ik garantie op mijn fietshelm?

Op alle fietshelmen en accessoires geldt 2 jaar fabrieksgarantie. Daarnaast heb je 14 dagen bedenktijd en mag je je helm binnen 14 dagen retour sturen. Op deze pagina lees je alles over de garantie op onze ABUS fietshelmen.

Waar kan ik terecht met vragen, opmerkingen of een klacht?

Je kunt altijd contact met ons opnemen. Dat kan telefonisch of het contactformulier. We staan klaar om je te helpen!

Kan ik achteraf betalen?

Ja dat kan als je kiest om te betalen met Klarna. Lees op deze pagina meer over deze betaaloptie.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Bij het afrekenen van je fietshelm kun je kiezen uit  iDEAL, Bancontact en Klarna. Lees op deze pagina meer over deze betaalopties.

Bezig met laden... Bezig met laden...

Staat jouw vraag er niet tussen?

Neem dan een kijkje op de veelgestelde vragen pagina. Misschien staat daar het antwoord op jouw vraag.

Er ging iets mis bij het toevoegen van het product.
Herlaad de pagina en probeer het opnieuw.
Deze website maakt voor een optimale werking gebruik van cookies. OK Toestaan Weigeren Lees voor meer informatie onze privacyverklaring privacy Cookie instellingen Dit veld is niet ingevuld De ingevulde tekst is te kort De ingevulde tekst is te lang