Bij Topfietshelmen vinden we het belangrijk dat je tevreden bent over je aankoop. Daarom bieden we niet alleen kwalitatieve producten, maar ook duidelijke garanties en een zorgeloze bedenktijd.

2 jaar fabrieksgarantie

Op alle fietshelmen en accessoires geldt 2 jaar fabrieksgarantie. Gaat er binnen deze periode iets kapot of werkt een onderdeel niet naar behoren? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag met een passende oplossing.

14 dagen bedenktijd

Ben je nog niet zeker van je aankoop? Geen probleem. Je hebt bij ons 14 dagen bedenktijd om je bestelling rustig te bekijken en te beslissen of je het product wilt houden.

14 dagen retourneren

Wil je een artikel retourneren? Dan heb je daar ook 14 dagen de tijd voor. Zorg ervoor dat het product ongedragen, onbeschadigd en – indien mogelijk – in de originele verpakking zit. Alle informatie over hoe retourneren werkt, vind je op onze retourneren-pagina.

Heb je een vraag?

Hoe kan ik een helm bestellen?

Bij TopFietshelmen bestel je eenvoudig en veilig de juiste ABUS fietshelm. Op deze pagina lees je alles over het bestelproces.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling binnen is?

Op voorraad
Bestel je op een werkdag voor 15:00 uur, dan wordt je bestelling de volgende werkdag al bezorgd.

Niet op voorraad
Dan geldt een levertijd van 1 tot 4 werkdagen. We houden je uiteraard op de hoogte van de status van je bestelling.

Ontvang ik een Track & Trace-code?

Ja, zodra je bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je automatisch een Track & Trace-code per e-mail van GLS. Zo kun je precies volgen waar je pakket is en wanneer het wordt geleverd.

Met welke pakketdienst verzenden jullie?

Wij verzenden je nieuwe helm(en) met GLS.

Moet ik verzendkosten betalen?

Nee, bij ons betaal je geen verzendkosten – ongeacht het orderbedrag. Zo weet je precies waar je aan toe bent.

Mijn fietshelm kwam beschadigd of kapot binnen, wat moet ik nu doen?

Als de helm beschadigd of defect is aangekomen, neem dan binnen 24 uur contact met ons op via klantenservice@topfietshelmen.nl.

Lees op deze pagina hoe de afhandeling verder gaat.

Kan ik mijn helm ruilen of retourneren?

Dat kan zeker. Je hebt bij ons 14 dagen bedenktijd om je bestelling zonder opgaaf van reden te annuleren. Je kunt de helm daarna binnen nog eens 14 dagen retourneren. Meld je retour binnen 14 dagen na ontvangst via e-mail klantenservice@topfietshelmen.nl.

Lees op deze pagina hoe de afhandeling van je retour verder verloopt.

Waar kan ik terecht met vragen, opmerkingen of een klacht?

Je kunt altijd contact met ons opnemen. Dat kan telefonisch of het contactformulier. We staan klaar om je te helpen!

Kan ik achteraf betalen?

Ja dat kan als je kiest om te betalen met Klarna. Lees op deze pagina meer over deze betaaloptie.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Bij het afrekenen van je fietshelm kun je kiezen uit  iDEAL, Bancontact en Klarna. Lees op deze pagina meer over deze betaalopties.

Bezig met laden... Bezig met laden...
Er ging iets mis bij het toevoegen van het product.
Herlaad de pagina en probeer het opnieuw.
Deze website maakt voor een optimale werking gebruik van cookies. OK Toestaan Weigeren Lees voor meer informatie onze privacyverklaring privacy Cookie instellingen Dit veld is niet ingevuld De ingevulde tekst is te kort De ingevulde tekst is te lang