We vinden het natuurlijk vervelend als je niet tevreden bent over één van onze producten of onze service. We helpen je graag en doen ons best om samen tot een goede oplossing te komen.

Je kunt je klacht mailen naar: klantenservice@topfietshelmen.nl
Vermeld indien mogelijk het ordernummer van je bestelling.

Ons team van de klachtenafdeling kijkt zo snel mogelijk naar je bericht en probeert het op een manier op te lossen waar jij tevreden mee bent.

Wat kun je verwachten?

  • Na het ontvangen van je klacht sturen we je een bevestiging.
  • We reageren binnen 14 dagen. Als het iets langer duurt, laten we je dat natuurlijk weten.

Ben je het niet eens met onze afhandeling? Dan kun je contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk (waar wij bij zijn aangesloten). Zij kunnen helpen met een onafhankelijke bemiddeling.

Heb je een vraag?

Hoe kan ik een helm bestellen?

Bij TopFietshelmen bestel je eenvoudig en veilig de juiste ABUS fietshelm. Op deze pagina lees je alles over het bestelproces.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling binnen is?

Op voorraad
Bestel je op een werkdag voor 15:00 uur, dan wordt je bestelling de volgende werkdag al bezorgd.

Niet op voorraad
Dan geldt een levertijd van 1 tot 4 werkdagen. We houden je uiteraard op de hoogte van de status van je bestelling.

Ontvang ik een Track & Trace-code?

Ja, zodra je bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je automatisch een Track & Trace-code per e-mail van GLS. Zo kun je precies volgen waar je pakket is en wanneer het wordt geleverd.

Met welke pakketdienst verzenden jullie?

Wij verzenden je nieuwe helm(en) met GLS.

Moet ik verzendkosten betalen?

Nee, bij ons betaal je geen verzendkosten – ongeacht het orderbedrag. Zo weet je precies waar je aan toe bent.

Mijn fietshelm kwam beschadigd of kapot binnen, wat moet ik nu doen?

Als de helm beschadigd of defect is aangekomen, neem dan binnen 24 uur contact met ons op via klantenservice@topfietshelmen.nl.

Lees op deze pagina hoe de afhandeling verder gaat.

Kan ik mijn helm ruilen of retourneren?

Dat kan zeker. Je hebt bij ons 14 dagen bedenktijd om je bestelling zonder opgaaf van reden te annuleren. Je kunt de helm daarna binnen nog eens 14 dagen retourneren. Meld je retour binnen 14 dagen na ontvangst via e-mail klantenservice@topfietshelmen.nl.

Lees op deze pagina hoe de afhandeling van je retour verder verloopt.

Hoe lang heb ik garantie op mijn fietshelm?

Op alle fietshelmen en accessoires geldt 2 jaar fabrieksgarantie. Daarnaast heb je 14 dagen bedenktijd en mag je je helm binnen 14 dagen retour sturen. Op deze pagina lees je alles over de garantie op onze ABUS fietshelmen.

Kan ik achteraf betalen?

Ja dat kan als je kiest om te betalen met Klarna. Lees op deze pagina meer over deze betaaloptie.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Bij het afrekenen van je fietshelm kun je kiezen uit  iDEAL, Bancontact en Klarna. Lees op deze pagina meer over deze betaalopties.

Bezig met laden... Bezig met laden...
Er ging iets mis bij het toevoegen van het product.
Herlaad de pagina en probeer het opnieuw.
Deze website maakt voor een optimale werking gebruik van cookies. OK Toestaan Weigeren Lees voor meer informatie onze privacyverklaring privacy Cookie instellingen Dit veld is niet ingevuld De ingevulde tekst is te kort De ingevulde tekst is te lang