Is de helm toch niet helemaal wat je zocht? Geen probleem! Je hebt bij ons 14 dagen bedenktijd om je bestelling zonder opgaaf van reden te annuleren. Je kunt de helm daarna binnen nog eens 14 dagen retourneren.

Hoe werkt het?

  1. Meld je retour binnen 14 dagen na ontvangst via e-mail klantenservice@topfietshelmen.nl.
  2. Vul de reden van retour in op de pakbon die je bij je bestelling hebt gekregen.
  3. Stuur de helm, voorzien van de ingevulde pakbon binnen 14 dagen terug.
  4. Na ontvangst betalen wij je aankoopbedrag terug.

Voorwaarden

  • Passen mag – net zoals in een winkel. Zorg wel dat je de helm niet daadwerkelijk gebruikt.
  • De helm moet onbeschadigd en – indien redelijkerwijs mogelijk – in de originele verpakking worden geretourneerd.
  • Is de helm gebruikt of beschadigd, dan kunnen we een vergoeding inhouden.
  • De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.

Uitzonderingen

Fietshelmen waarvan de verzegeling (hygiëne) is verbroken, kunnen we helaas niet terugnemen – tenzij er een defect is.

Defect of beschadiging bij bezorging

  • Controleer de fietshelm direct bij ontvangst op eventuele zichtbare schade of defecten.
  • Als de helm beschadigd of defect is aangekomen, neem dan binnen 24 uur contact met ons op via klantenservice@topfietshelmen.nl.
  • Maak indien mogelijk foto’s van de beschadiging en voeg deze toe aan je bericht.
  • Voeg ook je gegevens van de bestelling toe aan je bericht.
  • Wij zorgen er dan zo snel mogelijk voor dat je een nieuwe helm ontvangt of dat je een volledige terugbetaling krijgt.
  • De kosten voor retourzending in dit geval nemen wij uiteraard voor onze rekening.

Heb je een vraag?

Hoe kan ik een helm bestellen?

Bij TopFietshelmen bestel je eenvoudig en veilig de juiste ABUS fietshelm. Op deze pagina lees je alles over het bestelproces.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling binnen is?

Op voorraad
Bestel je op een werkdag voor 15:00 uur, dan wordt je bestelling de volgende werkdag al bezorgd.

Niet op voorraad
Dan geldt een levertijd van 1 tot 4 werkdagen. We houden je uiteraard op de hoogte van de status van je bestelling.

Ontvang ik een Track & Trace-code?

Ja, zodra je bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je automatisch een Track & Trace-code per e-mail van GLS. Zo kun je precies volgen waar je pakket is en wanneer het wordt geleverd.

Met welke pakketdienst verzenden jullie?

Wij verzenden je nieuwe helm(en) met GLS.

Moet ik verzendkosten betalen?

Nee, bij ons betaal je geen verzendkosten – ongeacht het orderbedrag. Zo weet je precies waar je aan toe bent.

Waar kan ik terecht met vragen, opmerkingen of een klacht?

Je kunt altijd contact met ons opnemen. Dat kan telefonisch of het contactformulier. We staan klaar om je te helpen!

Kan ik achteraf betalen?

Ja dat kan als je kiest om te betalen met Klarna. Lees op deze pagina meer over deze betaaloptie.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Bij het afrekenen van je fietshelm kun je kiezen uit  iDEAL, Bancontact en Klarna. Lees op deze pagina meer over deze betaalopties.

Bezig met laden... Bezig met laden...
Er ging iets mis bij het toevoegen van het product.
Herlaad de pagina en probeer het opnieuw.
Deze website maakt voor een optimale werking gebruik van cookies. OK Toestaan Weigeren Lees voor meer informatie onze privacyverklaring privacy Cookie instellingen Dit veld is niet ingevuld De ingevulde tekst is te kort De ingevulde tekst is te lang